תגובות רבות בליכוד ובקואליציה: "לא למדינה פלסטינית"

איתי גדסי No Comments on תגובות רבות בליכוד ובקואליציה: "לא למדינה פלסטינית"

בקואליציה ואף בתוך הליכוד מתייחסים לדיווחים על הסכמת נתניהו למדינה פלסטינית ומבהירים כי הדבר לא יקום ולא יהיה. ח"כ גוטליב לנתניהו: "השיחות בינך לבין ביידן הן לא בסודי סודות. לא תוכל לומר דבר והיפוכו". השר אלי כהן: "פרס לטרור". סמוטריץ': "דחיפה להקמת מדינה פלסטינית היא דחיפה לטבח הבא"

צילום: קובי גדעון /לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תגובות רבות במערכת הפוליטית לדיווחים בארה"ב, לפיהם ראש הממשלה נתניהו לא שלל את האפשרות של הקמת מדינה פלסטינית, בשיחה עם הנשיא האמריקני ביידן אמש. נזכיר כי בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הפרסומים.

יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ כתב: "יש בישראל הסכמה רחבה נגד מדינה פלסטינית וחלוקת הארץ. ידידיה של ישראל צריכים להבין שהדחיפה להקמת מדינה פלסטינית היא דחיפה לטבח הבא חלילה ולסיכון קיומה של מדינת ישראל. כמו שקרה בישראל, גם בבית הלבן צריכים להתפכח מהקונספציות שהובילו לאסון הלאומי של ישראל".

השרה אורית סטרוק: "מדינה פלסטינית – לעולם לא! בתום 30 שנה, ישראל התפכחה באופן הכואב ביותר מרעיון מסוכן זה. עידן אוסלו לא ישוב, קודם כל כדי שדם יהודי לא יהיה הפקר".

שר האנרגיה אלי כהן: "הקמת מדינה פלסטינית היא פרס לטרור וסכנה למדינת ישראל. זה יעודד רצח יהודים ויתן רוח גבית לציר הרשע של איראן. לא ניתן את ידינו לכך".

ח"כ טלי גוטליב: "אדוני רוה״מ. לא תהיינה 2 מדינות! למה? כי לפי האתוס הפלסטיני מהנהר לים יש רק מדינה אחת והיא פלסטין ׳והאוייב הציוני׳ בים. אם שכחת את הרעיון של החמאס והג׳יהאד קיבלנו תזכורת מחרידה ב7.10. השיחות בינך לבין ביידן הן לא בסודי סודות. לא תוכל לומר דבר והיפוכו".

שר התרבות מיקי זוהר: "דמם של אחינו ואחיותינו לא נשפכו כדי שהפלסטינים יקבלו פרס וכדי שנסכן את עתידנו בארצנו. אני אומר באופן ברור לכל מי שתקוע עדיין בשישי באוקטובר: לא ניתן ידינו לעולם להקמת מדינה פלסטינית. זאת המחויבות שלנו כלפי הנרצחים הקדושים והנופלים הגיבורים".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כתב: "אני כן שולל מדינה פלסטינית. תמיד".

בלשכת ראש הממשלה הכחישו את הדיווחים: "בשיחתו אמש עם הנשיא ביידן חזר ראש הממשלה נתניהו על עמדתו העקבית מזה שנים, שאותה אף ביטא במסיבת עיתונאים יום קודם לכן: אחרי חיסול חמאס ישראל חייבת להישאר בשליטה בטחונית מלאה ברצועת עזה כדי להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל, ודבר זה מתנגש עם הדרישה לריבונות פלשתינית".

שרת התחבורה מירי רגב: "מדינה פלסטינית = ניצחון לטרור. נמשיך בלחימה, נחזיר את החטופים ונחסל את החמאס".

ח"כ צבי סוכות: "לא תקום מדינה פלסטינית בין הירדן לים! אף פעם!".



0 תגובות